loading...

-بارکدخوان-بارکد پرينتر-زبرا-وکس-وکس رزين-کارتريج hp- تهران

     

قيمت استاکر دستي در آپار بالابر 

استاکر دستي که بعضاً با نام ليفتراک دستي هم مي شناسند به گونه اي استاکر دستي از تجهيزات انبار داري اطلاق مي گردد که وظيفه جا به جايي وسايل داخل انبار را بر عهده دارد. اين گونه ليفتراک کاملاً دستي بوده است يعني عمليات بالابري و جا به جا کردن طولي دستگاه توسط نيروي کششي اپراتور انجام مي گردد. اين دستگاه بيشتر مخصوص تخليه و بارگيري اجسام سبک و نيمه سنگين مي باشد. جک هيدروليک دستگاه توسط نيروي انساني کار ميکند و توانايي تخليه و بارگيري در ارتفاعات مختلف را دارا مي باشد.

از ديگر کارآرايي هاي استاکر دستي بارگيري بار داخل ماشين باربري مانند کاميون، تريلي و انواع وانت مي باشد. همچنين تخليه بار از ماشين هاي نام برده مي باشد. از عمده توانايي اين دستگاه به کارکرد آنها در فروشگاه هايي که فضاي کافي براي حمل و نقل را دارا هستند براي قرار دادن وسايل داخل قفسه هاي انبار کارخانه ها و فروشگاه ها و همچنين پايين آوردن اجسام از قفسه ها مي باشد.

قيمت خريد استاکر دستي 

استاکر ها معمولاً در ابعاد مختلفي ساخته مي شوند چرا که کاربرد و وزن باري که مي توانند جا به جا کنند متفاوت است. موارد بسياري بر قيمت استاکرها يا قيمت استاکر دستي تاثير گذارند مانند تناژ کالا، مدت زماني که استاکر در 24 ساعت کارايي دارد، ارتفاع بالا بري و همچنين کيفيت ساخت استاکر و گارانتي استاکر ها همگي بر قيمت استاکر دستي مستقيماً اثر گذارند.

البته از موارد ديگر موثر بر قيمت استاکر نرخ ارز در بازار مي باشد. چرا که بسياري از قطعات ساخت استاکر وارداتي مي باشند؛ در نتيجه نوسان بازار رز قيمت استاکر دستي را نيز تحت الشعاع قرار مي دهد.

در نتيجه با توجه به موارد بسياري که بر روي قيمت استاکر موثر هستند، نمي توان قيمت ثابتي را براي آن ها تعيين کرد. لذا شما مشتريان گرامي مي توانيد با شماره هاي مندرج در سايت آپار بالابر تماس حاصل نموده و ضمن بهره مندي از قيمت بروز استاکر و يا مشاوره رايگان کارشناسان آپار بالابر براي انتخاب استاکر با کارايي بالا و مناسب با فعاليت شما بهره مند گرديد.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 06 تیر 1401 زمان : 16:45 بازدید : 88 نویسنده : seobartar.com

مهمترين نکات جلوگيري از حوادث بالابر 

بالابر را همانطور که در جريان هستيد امروزه به دليل مزيت فراوان که دارد بسيار رايج شده است دليل اين امر نيز روشن است مي دانيد که در زمان هاي قديم خصوصا در کارخانه ها و صنايع هزينه و زمان زيادي صرف امور مربوطه مي شد اما با گذشت زمان که علم و تکنولوژي پيشرفت کرد دانشمندان و مهندسان به ساخت بالابر اقدامات لازم را انجام دادند. اين محصول بسياري از مشکلات جامعه امروزي را از جمله مهمترين مورد که هزينه و زمان مي باشد را برطرف کرده است. اما مهمترين مورد که بايد به آن توجه لازم را نمايم اين است که چگونه از اين محصول استفاده کنيم تا دچار خسارت مالي و جاني نشويم. همانطور که مي دانيد بالابر ها انواع مختلف دارد که هر کدام با توجه به نوع کارکرد خود در مکان هاي متعددي مورد استفاده قرار مي گيرندبه طور مثال بالابر هاي ساختماني که براي ساخت و ساز مورد استفاده قرار مي گيرند اگر از نظر ايمني مساعد نباشند ممکن است عواقب شديد خسارت جاني را به دنبال داشته باشند و همچنين بالابر متحرک يا آسانسور هيدروليکي که براي پايه هاي برق و طراحي بيروني ساختمان با ارتفاع زيادي انجام مي شود اگر ايمني بالايي نداشته باشد مسلما خسارت جاني شديد به فرد مورد نظر وارد مي کنند . بنابر اين ما در اين متن قصد داريم به مهمترين نکات ايمني بالابر براي جلوگيري از حوادث در استفاده از بالابر را ذکر کنيم براي اين که در اين زمينه کسب اطلاعات بيشتر کنيد با ما همراه باشيد.

5نکته ايمني بالابر با آتيه بالابر 

  • مهمترين گام براي برخوردار شدن از بالابر با ايمني بالا خريد از مکان معتبر مي باشد 
  • دقت داشته باشيد قبل از خريد اطلاعات کافي راجع به بالابر مورد نظر را کسب کنيد 
  • نکات که کارشناسان بالابر به آن اشاره کرده و تاکيد مي کنند را رعايت نمايد به طور مثال ميزان ظرفيت که نبايد از حد مجاز بالاتر رود 
  • همچنين نصب بالابر که از مهمترين مورد به شمار مي آيد لازم است مهندسين با تجربه و کارکشته انجام دهند 
  • دقت داشته باشيد در زمان را اندازي بالابر لازم است افراد اين کار را انجام دهند که بلد کار در اين زمينه باشند.

شرکت آتيه بالابر يکي از شرکت معروف و شناخته شده در سطح کشور به شمار مي آيد زيرا اين شرکت سال هاست در اين زمينه فعاليت کرده و از مهندسين خبره اي برخوردار مي باشد که در همه زمينه هاي نصب بالابر، توليد بالابر و ... بهترين و با کيفيت ترين امکانات را به مشتريان ارايه مي دهند. براي اين که از خدمات مهندسين شرکت آتيه بالابر برخوردار شويد همچنين براي خريد بالابر مورد نظر مي توانيد به سايت مراجعه و با شماره هاي درج شده در سايت با کارشناسان ما در تماس باشيد

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 زمان : 16:21 بازدید : 337 نویسنده : seobartar.com

توليد انواع جک آسانسور هيدروليکي آپار بالابر

افرادي که در ساخت آسانسور هيدروليکي نقش دارند در قدم اول به نصب محصول خود در مکان هاي متغير مي انديشند بنابر اين براي نصب آسانسور هيدروليکي تعداد جک و نوع اتصال آن به کابين مهمترين نقش را دارد که مي بايست به اين امر توجه به سزايي کرد. 

شرکت آپار بالابر يکي از شرکت هاي معتبر و شناخته شده در سطح کشور به شمار مي آيد. اين شرکت توليد کننده انواع جک آسانسور هيدروليکي با کيفيت بالا مي باشد و در نهايت با بهترين قيمت در بازار محصول خود را با ارايه ضمانت نامه به فروش مي رسان.

اطمنان خاطر داشته باشيد که براي مراجعه يه اين شرکت از محصول با کيفيت بالا و مناسب ترين قيمت برخوردار مي شويد. دليل اين امر نيز اين است که اين شرکت با سال ها فعاليت در اين زمينه علاوه بر اين که از علم زيادي برخوردار مي باشد داراي تجربه و اعتبار نيز مي باشد.

پس اين شرکت تمام تلاش خود را براي توليد محصول با کيفيت به گونه اي که براي ساخت از قطعات با توانايي بالا استفاده کرده زيرا رضايت مشتري براي آپار بالابر بسيار حايز اهميت مي باشد.

  • جک در زير مستقيم

اين نوع همانطور که از اسم آن پيداست جک آسانسور در زير آن به صورت کامل که با آسانسور يک اندازه باشد نصب مي شود مزيت که استفاده از اين نوع جک دارد اين است که همه بار و سنگيني آسانسور را تحمل مي کند اما اين کار بيشتر براي آسانسور هاي ماشين بر مورد استفاده قرار مي گيرد.

و بايد دقت داشته باشيد براي استفاده از اين نوع جک مي بايست حفره به اندازه مورد نظر آماده کنيد براي کسب اطلاعات بيشتر و دقيقتر مي توانيد با کارشناسان آپار بالابر در ارتباط باشيد.

  • جک در کنار مستقيم

اين بخش نيز مانند موارد است که در بالا به آن اشاره کرديم با اين تفاوت که حفره اي که براي نصب آسانسور انجام مي دهند از عمق کمتر برخوردار مي باشد و ديگر مزيت جک در کنار مستقيم اين است که نيازي به سيم کشي پکسل، فلکه و پاراشوت مي باشد.

  • جک در کنار غير مستقيم

اين مورد شبه به دو موارد است که در بالا توضيح دادم با اين تفاوت که اگر از آسانسور در ارتفاع کمتر استفاده شود حفره جک آسانسور حذف مي شود.

  • جک در زير تلسکوپي

در بالا به مدل جک زير مستقيم اشاره کرديم و به مزيت آن نيز پرداختيم اما در اين بخش به جک در زير تلسکوپي اشاره مي کنيم اين نوع جک دقيقا در مکان که ايجاد جک زير مستقيم وجود دارد مورد استفاده قرار مي گيرد. زماني که جک در زير مستقيم به کار ببرند و لازم باشد که حفره بيش از 6 متر باشد از جک در زير تلسکوپي استفاده مي کنند.

تجهيزات اين دستگاه از طول کمتر برخوردار مي باشد و همچنين سه مرحله اي طراحي شده است لازم به ذکر است که اين نوع جک با توجه به مزيت که دارد قيمت جک در زير تلسکوپي نيز افزايش مي يابد. 

  • جک در کنار تلسکوپي

جک در کنار تلسکوپي از مزيت زيادي برخوردار مي باشد بنابراين يکي از مزيت هاي آن اين است که از طول کمتر برخوردار مي باشد و همچنين بي نياز از سيم بيکسل، پاراشوت، کارسلينگ و ... مي باشد اين نوع جک زمان کمتر را صرف نصب و ... مي کند. همانطور که در بالا اشاره کردم اين محصول از سه مرحله طراحي مي شود بنابر اين اگر شرايط اين که بتوانيد حفره زيادتري بکشيد مي توانيد ارتفاع حفره را با طول جک در حالت باز شده و يا دو برابر تامين کنيد.

قيمت جک آسانسور هيدروليکي در آپار بالابر 

قيمت جک آسانسور هيدروليکي به مواد و تجهيزات که در ساخت آن به کار رفته بستگي دارد. يکي از مواد که اطمنان خاطر به مشتريان مي دهد از اين که با محصول معتبر و با کيفيت روبرو شده است اين است که به شرکت هاي معتبر مراجعه نمايند.

ممکن است برخي از شرکت هاي تازه وارد با نداشتن تجربه و بودجه محصول با کيفيت پاين تر توليد کنند که اين امر به مشتريان خسارت مالي و در نهايت خسارت جاني وارد مي  کند. براي اطلاع از قيمت انواع جک آسانسور هيدروليکي و يا اطلاع  قيمت آسانسور هيدروليکي با شماره هاي درج شده در سايت با کارشناسان ما در تماس باشيد.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 زمان : 11:40 بازدید : 55 نویسنده : seobartar.com

معتبرترین شرکت ترخیص کالا سلطان تجارت

مسلماً شما نیز اگر مانند تجار و بازرگانان بین المللی که اقدام به تجارت فرامرزی می نمایند و کالایی را از کشور ثانی خریداری کرده و به داخل کشور وارد می نمایند با فرآیندی به نام ترخیص کالا مواجه گشته اید. این فرآیند در گمرک برای هر تاجر و بازرگانی که اقدام به ورود قانونی کالا می نماید رخ خواهد داد. به عبارت دیگر برای واردات قانونی کالا به کشور و قاچاق شناخته نشدن کالا یک سری فرآیند تحت عنوان ترخیص کالا در گمرک مربوطه باید طی شود.
ترخیص کالا دارای یک سری سلسله مراتب مشخص و قانونی می باشد که هر شخص وارد کننده باید از آن آگاه باشد.و البته که قوانینی هم وجود دارد که در هر گمرک با دیگر گمرک متفاوت است و این مراحل است که فرآیند ترخیص کالا راکمی دشوار می نماید چرا که عدم تسلط به قوانین و شروط علاوه بر صرف هزینه های گزاف تحت عنوان جریمه گمرکی اتلاف زمان و انرژی را در پی خواهد داشت.

خدمات شرکت سلطات تجارت بازرگان در سراسر کشور 

بدین ترتیب بعضی شرکت ها وجود دارند که با اشراف کامل به قوانین گمرکی و زیر و بم های آن اقدام به ترخیص کالا توسط متخصصین خود تحت عنوان ترخیص کار می نمایند و در کمترین زمان و حداقل هزینه کالا را از گمرک ترخیص می نمایند.
شرکت سلطان تجارت بازرگان نیز از این قبیل شرکت ها است که با بیش از یک دهه سابقه از ترخیص کاران زبده ی بهره می برد که فرآیند ترخیص کالا در کلیه گمرک های کششوری در رزومه شان مشهود است و سابقه ترخیص کالا از کلیه گمرکات را دارند و بدین جهت از تمام قوانین مشترک بین گمرکی و مختص به هر گمرک خاص آگاه هستند.
شما نیز به عنوان تاجر و بازرگانی که برای وقت و هزینه خود ارزش قائل هستید، می توانید با شماره های مندرج در سایت سلطان تجارت بازرگان تماس حاصل فرموده و ضمن بهره مندی از نظر متخصصین شرکت، فرآیند ترخیص کالای خود را به ترخیص کاران زبده شرکت سلطان تجارت سپرده و ضمن خیالی آسوده از بابت عدم جریمه، عدم قاچاق شناخته شدن کالا، اتلاف هزینه و وقت در کوتاهترین زمان کالای خود را درب انبارتان تحویل گرفته و خود به سایر امور بازرگانی و یا تجاری بپردازید.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 زمان : 11:04 بازدید : 47 نویسنده : seobartar.com

استاکر برقی در آتیه بالابر

 استاکر از تجهیزات انبار داری به شمار می آید و از این نوع استاکر برای  حمل اجسام و یا پالت ها بهره می گیرند. استاکر با قیمت مناسب برای حمل بار در انبارهای کوچک محیط های صنعتی و کارگاهی برای جا به جایی در ارتفاع مورد استفاده قرار میگیرد.

از اهداف اصلی استفاده از استاکر بارگیری و یا تخلیه ی بار از ماشین های حمل بار نظیر وانت و یا کامیون می باشد. همچنین استفاده آن در فروشگاه ها و یا انبارهای کوچک بسیار کاربردی می باشد. اما در این متن به استاکر برقی می پردازیم که خود نیز به دو دسته های که در زیر به آن اشاره می کنیم تقسیم شده است.

  • استاکر برقی بدون سکو

این نوع استاکر برای حمل بار های سبک و حرکت افقی در انبار طراحی شده است. ساختار این نوع دستگاه  و در نهایت کابرد آن در کارخانه ها و صنایع توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرده است. از استاکرهای برقی در دو نوع دسته بندی شده است برای جایگذاری و یا تخلیه بار از قفسه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر استاکر ها، استاکر های برقی در زمین های نا هموار نیز کار آیایی دارند.

  • استاکر برقی سکو دار

این مدل بالابر به سیستم پلت فرم مجهز بوده و همچنین فضایی برای آن تعبیه شده است که اپراتور روی آن قرار میگیرد و گاردی که برای حفاظت اپراتور در نظر گرفته شده است، این مزیت استاکر برقی موجب می شود که عملیات تخلیه و بارگذاری بارهای سنگین تا 3 تن را بی خطر می کند.

در صورت کسب مهارت اپراتور، راندمان این دستگاه بسیار بالاتر از لیفتراک خواهد بود. و همچنین به جهت آن که استاکر برقی کوچک می باشد قابلیت مانور بالایی نسبت به لیفتراک را دارا می باشد  و استفاده آن در مکان هایی که سایر دستگاه ها قادر به انجام کار نمی باشند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد استاکر

اصنافی که نسبت به آلودگی پیرامون خود بیشتر اهمیت میدهند مانند سردخانه ها، شرکت های تولید دارو، صنایع تولید مواد غذایی و ...  بیشتر از استاکر برای جا به جایی و حمل نقل بار استفاده میکنند.

از دیگر صنوفی که از استاکر استفاده میکنند میتوان به صنایع انبار داری اشاره نمود. چرا که جا به جایی و حمل و نقل کالا ها بین قفسه با وجود این محصول ساده تر است.

 شرکت هایی که مبادرت به واردات کالاهایی نظیر لوازم آرایش می کنند که تناژ بار بسیار کمتر از سایر اقلام کالا دارند.

شرکت دیگری که میتوان از آن نام برد شرکت های لوازم آرایشی بهداشتی است. استفاده از استاکر در این مکان ها ساده تر است چرا که راحت تر بین قفسها حرکت می نماید.

 همچنین شرکت هایی که قطعات کوچک و یا سبک تولید می کنند، اما با تیراژ بالا مانند تولید کننده قطعات خودرو و یا ظروف یکبار مصرف میتوان نام برد.

آتیه بالابر یکی از شرکت های معتبر و شناخته شه به شمار می آید این شرکت تولید بهترین بالابر و استاکر را با کیفیت بالا به انجام می رساند و در نهایت به قیمت مناسب در بازار به فروش می رساند.

مزایای استاکر برقی

  • بدیهی است استاکر برقی همچون سایر اقلام کالا که دیجیتالی می باشند از سرعت و دقت بالایی در قیاس با استاکر های دستی و نیمه برقی برخوردار است.
  • انجام عملیات بارگیری و هم چنین تخلیه بار از طریق باطری و حرکت دستگاه از طریق کاربر به صورت دستی
  • به جهت افزایش سطح ایمنی دکل ساخته شده از آلیاژ فولاد ضد زنگ می باشد و موجب اطمینان از دوام دستگاه می باشد.
  • در هنگام تخلیه و یا بارگیری دقت و حساسیت بالا صورت می پذیرد
  • از باتری هایی مورد استفاده قرار می گیرد که توان نگهداری شارژ به مدت طولانی را دارند.
  • شاخک های قابل تنظیم

اجزاء تشکیل دهنده استاکر برقی در آتیه بالابر

شرکت آتیه بالابر بهترین تولید کننده انواع استاکر از قبیل استاکر برقی که در ادامه به اجزای تشکیل دهنده استاکر برقی می پردازیم.

  • کنترلر AC
  • باتری Battery
  • فرمان
  • دکل Tower
  • جایگاه ایستادن اپراتور
  • بدنه Body
  • شاخک ها
  • چرخ ها

مشاغلی که استفاده از استاکر برقی برای آن ها ضروری می باشد؛

در مکان هایی که نسبت به آلایندگی های محیطی حساس می باشند نظیر سرد خانه ها، شرکت های تولید دارو و همچنین شرکت های تولیدی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر مشاغلی که استفاده از استاکر برای آنها گزینه ی ضروری می باشند، انبار ها می باشند. چرا که حرکت بین قفسه ها و همچنین بارگیری و یا بارگذاری  بار روی قفسه ها انجام می گردد.

شرکت های تولیدی قطعات کوچک با تیراژ بالا نظیر تولید کنندگان قطعات خودرو، ظروف یکبار مصرف و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت استاکر برقی

عوامل متعددی بر روی قیمت تمام شده استاکر برقی تاثیر گذار است. برند و ظرفیت باطری در استاکر ها متنوع می باشد. تناژ بالابری از عوامل دیگر تاثیر گذار بر روی قیمت استاکر می باشد. از طرفی قیمت دلار در کشور ما متاسفانه پایدار نمی باشد، به همین جهت برای آگاهی از قیمت روز استاکر برقی با شرکت آتیه بالابر تماس حاصل فرموده و پس از دریافت نظر کارشناسان شرکت برای انتخاب استاکر مطلوب شما از قیمت روز نیز مطلع خواهید شد.

 

 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 30 فروردین 1401 زمان : 15:13 بازدید : 61 نویسنده : seobartar.com

ترخیص کالا چیست

ترخیص کالا یکی از روند های به شمار می آید که می بایست تاجران و بازرگانان با استفاده از ترخیص کار طی کنند. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما برا یاین که روند ترخیص کالا به سرعت و با هزینه کمتر انجام شود می بایست به شرکت های معتبر مراجعه نماید زیرا از متخصصین ماهر برخوردار می باشد. شرکت سلطان تجارت بازرگان یکی از شرکت های شناخته شده در سطح کشور می باشد و ترخیص کالا را با دقت بالا به انجام می رساند. 

اگر بخواهیم تعریفی از ترخیص کالا ارائه دهیم، آن را بدین گونه معرفی خواهیم کرد که ترخیص کالا شامل کلیه اقداماتی می‌باشد که برای آزاد کردن اجناس وارداتی و نیز صادراتی خود از گمرک انجام می‌دهیم. این اقدامات که شامل حمل و آزادسازی کالا توسط صاحبان کالا و یا نمایندگان قانونی صاحبان کالا که همان ترخیص کار گمرک می‌باشد، صورت می‌پذیرد.

اهمیت ترخیص کالا در سلطان تجارت

از آنجایی که تعیین ارزش کالای ترخیص شده، در مرحله ترخیص کالا صورت می‌پذیرد، لذا این مورد دارای اهمیت بسزایی می‌باشد. همچنین ارزش کالای صادراتی و یا وارداتی از موارد مهمی است که یک ترخیص کار و یا یک تاجر معتبر باید بدان توجه نماید.

 از طرفی کارگزاران گمرک و همچنین حق‌العمل کاران، در مجموعه‌هایی نظیر خطوط کشتیرانی، واردکنندگان و یا صادرکنندگان و همچنین تجارت‌های مستقل به‌طور کلی کارفرمایان حق‌العمل کار شناخته می‌شوند، که در ایران نیز به همین عنوان شهره هستند.

بدین سبب است که اهمیت وجود ترخیص کار تجلی می‌یابد؛ چراکه یک ترخیص کار است که از کلیه امور گمرکی مطلع است و به قوانین گمرکی اشراف کامل دارد. یکی از شرکت‌هایی که از ترخیص کاران خبره بهره می‌برد شرکت سلطان تجارت بازرگان می‌باشد که با بیش از 10 سال تجربه درزمینه  ترخیص کالا به تجار و بازرگانان محترم می‌تواند کمک کند.

ترخیص کاران شرکت سلطان تجارت بازرگان  کالای وارداتی تجار را در کمترین زمان و با حداقل هزینه ترخیص نموده و درب انبار تحویل آن‌ها می‌دهند و دیگر جای هیچگونه نگرانی بابت جریمه و یا قاچاق شناخته شدن کالا برای بازرگانان نمی‌ماند.

مراحل ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک به‌طور کلی شامل چند مرحله هستند که عبارت‌اند از؛ آماده‌سازی، ثبت اسناد واردات و یا صادرات کالا، محاسبه مبالغی نظیر سود بانکی، مالیات و حقوق گمرکی می باشند.

مدارک لازم برای ترخیص کالا از گمرک در طی پروسه و مراحل ثبت سفارش و آزادسازی کالا به‌صورت فیزیکی و یا الکترونیکی، تهیه، آماده‌سازی و ثبت شده و همچنین دیگر هزینه‌های آن ، که شامل مالیات می شود و یا حق گمرک یا سود بازرگانی و ایضاً دیگر تسهیلات به صادرکنندگان و یا همچنین واردکنندگان ارائه می‌گردد.

مراحل ترخیص کالا از بدو ورود کالا به گمرک شروع می‌گردد. ثبت اظهارنامه واردات و همچنین ثبت اطلاعات در سیستم گمرکی کشور، اولین مرحله از مراحل ترخیص کالا می‌باشد. امروزه اغلب گمرکات کشور به سامانه EPL  مجهز می باشند، لذا مرحله اول از طریق این سامانه گمرکی به‌صورت آنلاین صورت می‌پذیرد. لذا به اظهار کالا به‌صورت حضوری نیازی نیست.

·         پرداخت به صندوق و صدور سند ترخیص

مرحله‌ی دیگر از سلسه مراتب ترخیص کالا پرداخت مبلغ حقوق و وروردی گمرک است که توسط صاحب کالا باید پرداخت گردد. پس از آن است که ترخیص کار و یا صاحب کالا به خروج کالا از گمرک می‌تواند اقدام نماید.

·         دریافت کوتاژ در دایره احراز هویت و تعیین مسیر

احراز هویت و اظهار کالا سومین مرحله از مراحل ترخیص کالا است. در ابتدا اسناد دریافتی در دایره‌ی احراز هویت و دایره‌ی فنی گمرک بررسی‌شده و در صورت صحت آن‌ها شماره ثبت و یا کوتاژ درج می‌گردد. تحت عنوانی کوتاژ در معنای ثبت اظهارنامه واردات و یا صادرات کالا از طریق گمرکی می‌باشد. کوتاژ به عبارتی شماره اختصاصی ثبت شده برای هر اظهارنامه می‌باشد.

·         کنترل و ارزیابی کالا

درصورتی‌که کالای شما نیازمند کسب مجوزهای لازم بررسی اسناد ارزش و ارجا به صندوق باشد یا ارزیابی و کنترل کالا به‌صورت فیزیکی توسط کارشناس باشد محموله شما نیازمند بررسی است. درصورتی‌که ارزیابی و کنترل کالا به‌صورت فیزیکی باشد، بسته کالا باز می‌گردد و ارزیاب گمرک پس از بررسی، آن را با اسناد مربوطه تطابق می‌دهد. و همچنین در صورت نیاز به بررسی کسب مجوزهای لازم باشد، فقط نیاز به بررسی اسناد مربوطه است.

·         اخذ مجوزهای لازم

تکمیل مجوزهای لازم تعیین شده با توجه به کالا در این مرحله صورت می‌پذیرد. مجوزهایی از قبیل قرنطینه، تجهیزات پزشکی، استاندارد، جهاد، بهداشت، انرژی اتمی، مجوز تجهیزات مخابراتی و رادیویی، وزارت راه و مالیات کسبشان الزامی می‌باشد.

·         بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس

بررسی تعرفه و تطبیق کالا با اسناد در این مرحله توسط کارشناس سرویس انجام می‌گردد. کارشناسان سرویس در این مرحله به بررسی اسناد و الزامات ورود که به ذکر آن‌ها پرداختیم نظارت خواهد کرد.

·         اجازه بارگیری، انبارداری و درب خروج

پس از اتمام مراحل ارزیابی و صدور سند ترخیص با دریافت قبض انبار و سایر مدارک لازم و تسویه با شرکت حمل و نقل، گمرک کشور مجوز بارگیری را تحویل ترخیص کار و یا مالک کالا می‌دهد. همچنین مبلغی نیز تحت عنوان مبلغ انبارداری توسط انباردار از مالک کالا اخذ می‌گردد.پس از بارگیری و صدور بیجک، با ثبت وسیله نقلیه در سامانه، می‌توانید وسیله نقلیه را جهت خروج از انبار گمرک وارد انبار نمایید.

هزینه ترخیص کالا از گمرک سلطان تجارت بازرگان

به مبلغی که بر اساس نرخ مصوب به منظور ارائه برخی خدمات گمرکی پرداخت می‌گردد هزینه ترخیص کالا گویند.                      امکان دارد هزینه‌ها توسط سازمان‌ها و یا افرادی که مسئولیت دولتی و یا شخصی دارند اخذ گردد و این مورد سوای هزینه‌هایی است که گمرک برای بدرقه و تعرفه بندی دریافت می نماید.

 لذا بدین جهت که این هزینه‌ها در زمره ترخیص کالا و اظهارنامه‌های گمرکی قرار می‌گیرند، ازجمله هزینه‌های منصوب به گمرک شمرده می‌شوند. شرکت سلطان تجارت بازرگان یکی از معتبر ترین

 

 

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 29 فروردین 1401 زمان : 11:15 بازدید : 50 نویسنده : seobartar.com

ترخیص کالا از گمرک بندر بوشهر

بندر بوشهر یک پل حیاتی برای مبادله کالا میان تجار و بازرگانان داخلی و خارجی می باشد لذا شناخت تشریفات اداری و امور گمرکی برای این دسته تجار حیاتی می باشد و شناخت این امر مهم یک مسئله حیاتی در پیشبرد انواع تجارت بین المللی میان بازرگانان داخلی و تجار و بازرگانان کشور های حوزه خلیج فارس است.
شرکت سلطان تجارت بازرگان در این مقاله در نظر دارد تا به چگونگی ترخیص کالا از گمرک بوشهر بپردازد. لذا قبل از آن در نظر دارد تا به معرفی و همچنین تاریخچه گمرک بندر بپردازد. پر واضح است که بندر بوشهر یکی از درگاه های مهم واردات و صادرات کالا به خارج از کشور و بالاخص کشور های حوزه خلیج فارس است بدین سبب شما به عنوان تاجر و بازرگان که صاحب کالای وارداتی یا صادراتی می باشید و قصد تجارت با این کشور ها را دارید بد نیست تا از اهمیت و جایگاه گمرک بندر بوشهر نسبت به سایر گمرکات کشور مطلع و آگاه باشید.
 
بندر بوشهر با مساحتی بیش از 23 هزار کیلومتر، 937 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس دارد. و این بندر از جمله بنادر مهم حوزه خلیج فارس است. این بندر قدمتی پنج هزار ساله دارد از جمله قدیمی ترین بنادر ایران و جهان می باشد. عمده تجارت های مهم توسط تجار کار کشته در گمرکات این بندر صورت می پذیرد. این بندر به عنوان بندر انرژی ایران در سطح جهان شناخته می شود چرا که انجام تجارت های نفتی توسط بازرگانان و تجار خارجی در این بندر مهم صورت می پذیرد. ترخیص کالا از این بندر توسط کارشناسان ماهر که از تخصص بالایی در این زمینه برخوردار می باشد با دقت بالایی به انجام می رسد ترخیص کار گمرک متخصص می تواند از شرکت سلطان تجارت بازرگان باشند که شما برای این که از خدمات این شرکت بهره مند شوید می بایست به سایت مطاجعه و با شماره های درج شده تماس حاصل فرماید.
بندر بوشهر یکی از قطب های اصلی تجارت های میان ایران با سایر کشور ها می باشد چرا که بر مبنای تحقیقات صورت گرفته روزانه چیزی در حدود هشت میلیون تن کالا در این بندر مهم اقتصادی داد و ستد می گردد.بارگیری و تخلیه ی کالا ها در این بندر با سرعت باور ناپذیری انجام می گردد چرا که بندر بوشهر از اسکله های زیادی برخوردار است و این کثرت اسکله به واسطه ی مرز آبی زیادی که دارد قابل گنجایش است. بارگیری و همچنین تخلیه بار کشتی های تجاری کشور هایی نظیر؛ چین، هند، امارات و دبی، سریلانکا، ژاپن و کره در این بندر انجام می پذیرد.
دلایل بسیاری وجود دارد که این بندر به اصطلاح انرژی در زمره ی مهم ترین بنادر تجاری و بازرگانی ایران و حتی جهان شناخته شود که از جمله این دلایل به؛ وجود اسکله های بزرگ و گسترده در زمینه بارگیری و تخلیه کشتی های تجاری و بازرگانی، جغرافیای مختلف زمینی و دریایی، موقعیت مناسب جغرافیایی، خدمات فعال بیست و جهار ساعته و همانطور که بیان شد وجود مالامال  منابع انرژی  می توان اشاره نمود.
اکثر تجار و بازرگانان داخلی و خارجی تمایل به مبادلات کالا های خود توسط این بندر مهم دارند چرا که تجربه خود و سایر بازرگانان بر سهولت تجارت توسط بندر بوشهر صحه گذاشته و ترخیص کالا از طریق گمرک این بندر به مراتب آسان و سریع تر از سایر بنادر کشور می باشد.

نظرات (1) تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400 زمان : 9:07 بازدید : 223 نویسنده : seobartar.com

بهترین شرکت نصب ایزوگام در تهران کیست؟

نصب ایزوگام در تهران :  نصب ایزوگام در تهران یکی از خدمات مهم و ارزشمند است که توسط ایزوگام عباسی انجام میگیرد. این خدمات باید با نهایت دقت و سرعت انجام گیرد.

همچنین نصب ایزوگام در شمال تهران نصب ایزوگام در منطقه 2 تهران ، نصب ایزوگام در جنوب تهران همگی زیرمجموعه این خدمت هستند که به شکلی اصولی انجام می گیرند.

قیمت نصب ایزوگام در استان تهران چقدر است؟

این قیمت می تواند بسیار متغیر باشد و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد. از جمله این عوامل ، متراژو برند مصرفی هستند.


ایزوگام عباسی علاوه بر نصب ایزوگام چه خدماتی ارائه می دهد؟

فروش ایزوگام با کیفیت

فروش قیر در تهران با بهترین کیفیت و قیمت موجود در بازار و قیرگونی

انجام آسفالت بام با بهترین آسفالت و دوام بسیار بالا

ایزوگام سرویس های بهداشتی

انجام و فروش ایزوگام طرح دار

 

 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 14:31 بازدید : 123 نویسنده : seobartar.com

 

دلیل نصب ایزوگام چیست؟

نصب ایزوگام از جمله کارهای تخصصی در ایزوگام دلیجان است.

 

ایزوگام عباسی با استفاده از ایزوگام کارهای با تجربه خود  نصب ایزوگام در تهران ، کرج ، مازندران وبسیاری از شهرها را انجام می دهد .

مزیت های نصب ایزوگام چه می باشد؟

جلوگیری از نشت رطوبت و بالابردن عمر ساختمان و استخرها.

 

بهرین شرکت نصب ایزوگام کدام است؟

شرکتی که بهترین قیمت نصب ایزوگام را به همراه بالاترین کیفیت اجرای ایزوگام ارائه دهد و از ایزوگام اصل استفاده نماید .

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 14:29 بازدید : 94 نویسنده : seobartar.com

قیمت ایزوگام چقدر است؟

قیمت ایزوگام به صورت های مختلفی در ایزوگام دلیجان تعیین می شود.باتوجه به اینکه نصب ایزوگام یک کار بسیار پرطرفدار و ضروری بین کارهای ساختمانی است قیمت آن نیز زیاد پرسیده می شود که در ادامه به عوامل تاثیرگذار روی قیمت ایزوگام می پردازیم

 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:43 بازدید : 72 نویسنده : seobartar.com

 

چرا ایزوگام دیوار را انجام دهیم؟

ایزوگام دیوار : در ایزوگام دلیجان،  و نصب ایزوگام در تهران و سایر شهرستان ها،  نصب ایزوگام  ، قیرگونی، آسفالت بام از جمله کارهای ضروری است که توسط ایزوگام عباسی انجام می گیرد.

ایزوگام دیوار کار محافظت از دیوار را انجام میدهد و عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت است. بسیاری از ساختمان ها در مناطق مرطوب و جاهایی که بارندگی زیاد است ، این کار انجام می شود

مزایای نصب ایزوگام دیوار چیست؟

ایزوگام دیوار همانطور که گفته شد در برابر سرما و گرمای هوا می تواند مفید باشد و مهم ترین کارایی آن دربرابر رطوبت هوا است.

 

 

قیمت ایزوگام دیوار چقدر است؟

قیمت ایزوگام دیوار بستگی به متراژ دیوار ، برند ایزوگام و... دارد. شرکت ایزوگام عباسی یکی از منصفانه ترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:40 بازدید : 38 نویسنده : seobartar.com

ایزوگام کار ماهر کیست ؟

ایزوگام کار : کسی است که کار نصب ایزوگام را به عهده دارد. ایزوگام کار ماهر باید بتواند ضمن انجام ایزوگام با دقت بسیار بالا در شرایط مختلف تصمیم بگیرد که چه نوع کاری را انجام دهد.

منظور از این شرایط ، شرایط محیطی مثل آب و هوا و رطوبت و شرایط مالی و بودجه بندی است.

دستمزد ایزوگام کار چقدر است؟

ایزوگام کاری تعرفه های مشخصی دارد که بسته به تبحر ایزوگام کار در کار و بزرگی پروژه و سایر عوامل می تواند متفاوت باشد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:38 بازدید : 96 نویسنده : seobartar.com

 

آسفالت بام چیست؟

آسفالت بام از یکی از روش های رایج برای محافظت و عایق کردن پشت بام خانه ها است. این کار باید به زیر سازی مناسب و درصد ترکیبات درست آسفالت انجام شود.

از انواع آن آسفالت متخلخل ، آسفالت قیری و... است که مناسب با شرایط آسفالت کار تصمیم می گیرد از کدام یک استفاده نماید.

قیمت اجرای آسفالت بام به چه صورت است؟

اجرای آسفالت بام بستگی به متراژ جایی که قرار است اسفالت شود دارد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:35 بازدید : 38 نویسنده : seobartar.com

 

ایزوگام شرق چگونه است ؟

ایزوگام دلیجان، ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام در تهران است. حتما واژه ایزوگام کاری به گوشتان خورده است. این کار برای جلوگیری از نشت رطوبت به داخل ساختمان به ویژه انجام می شود.

یکی از انواع ایزوگام ایزوگام شرق است که دارای کیفیت بسیار بالایی است.

 

 قیمت ایزوگام شرق چقدر است ؟

از ایزوگام شرق در پشت بام ها استخرها و... بسیار استفاده می شود و قیمت آن بستگی به میزان مصرف و مترمربع جایی که ایزوگام می شود دارد.برای اطلاع از قیمت ها به لینک ایزوگام شرق مرجعه نمایید و کلیک نمایید.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:34 بازدید : 46 نویسنده : seobartar.com

 

بهترین شرکت برای فروش ایزوگام در تهران کدام است ؟

فروش ایزوگام در تهران توسط  شرکت ایزوگام دلیجان برای مشتریان عزیزی که مایل به انجام  ایزوگام دیوار، قیرگونی، آسفالت بام، نصب ایزوگام در تهران  هستند باید با نهایت دقت و سرعت انجام شود.

تهران یکی از شهرهایی است که جمعیت بسیاری را در خود جای داده و دارای خانه های بسیاری اشت و فروش ایزوگام در آن ضروری است.

بسیاری از افراد به دنبال ایزوگام با کیفیت و ایزوگام کار با تجربه هستند تا کار ایزوگام را به بهترین نحو برایشان انجام دهد ما ایزوگام عباسی را به شما معرفی می کنیم.

ایزوگام عباسی نمایندگی ایزوگام دلیجان در تهران بزرگ است.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:32 بازدید : 37 نویسنده : seobartar.com

کاربرد قیرگونی چیست ؟

قیرگونی : قیرگونی یکی از روش هایی است که از دیرباز برای عایق کاری و جلوگیری از نشت رطوبت در ساختمان ها و استخرها استفاده مشده است.

از گونی برای تثبیت و نگهداری قیر استفاده می شود و این کار در جاهایی که رطوبت زیاد است مثل شمال کشور یا خانه هایی که به دریا یا رودخانه نزدیک هستند بسیار مهم است.

قرگونی به چه روشی انجام می شود؟

استاد قیرگونی کار برحسب صلاح دید خود به صورت تک لایه و دولایه می تواند این کار را انجام دهد.

قیمت قیرگونی چقدر است؟

بستگی به نوع پروژه و متراژ دارد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:31 بازدید : 157 نویسنده : seobartar.com

بالابر فروشگاهی چیست؟

در عصری زندگی می کنیم که سرعت ، کیفیت و دقت انجام کارها بسیار اهمیت دارد. ابزارهای مختلفی مثل بالابر و انواع استاکر از جمله این وسایل کاربردی هستند. به کمک این وسایل می توانیم وسایل سنگین را به راحتی جابه جا نماییم. در کارخانه ها و فروشگاه های بزرگ وسایل زیادی برای جابه جایی و انتقال وجود دارد. اگر قرار باشد به وسیله انسان ها و نیروی کار آن محیط انجام شود ممکن است مدت ها به طول انجامد ، خرابی و آسیب در اثر افتادن و ضربه خوردن به کالاها وارد شود و آسیب های فراوانی برای بدن افراد دارد.

پس خرید ابزار مناسب هرکاری از واجبات آن کار است. قیمت بالابر فروشگاهی و قیمت استاکر نیز باید با توجه به بودجه و شرایط کاری خود انتخاب کنید.

این قیمت ها معمولا برای انواع بالابر و نفربر متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بالابر خودروبر یک قیمتی دارد و بشکه گیر قیمتی متفاوت دارد. باید توجه کنید که ایمنی این وسایل بسیار مهم است و نباید از کیفیت آن غافل شوید زیرا می تواند خساراتی جبران ناپذیر به بار بیاورد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:29 بازدید : 36 نویسنده : seobartar.com

 

استاکر قیمت مناسب از کجا بخریم؟


استاکر :حتما پیش آمده که در مغازه های بزرگ ، فروشگاه ها و انبارها وسایلی را دیده باشید که به وسیله آن کالا و اجناس را جابه جا می کنند. این وسایل استاکر نام دارند.

استاکر ها وسایل بسیار کاربردی هستند که انواع مختلفی مثل دستی و برقی دارند.

برای انتخاب درست بهتر است ابتدا نیاز خود را بسنجید و از مشاوره فروشندگان استفاده کنید تا دقیقا وسیله ای را بخرید که مناسب نیاز شما است.

اگر برای خرید استاکر دنبال یک جای مطمئن با بهترین قیمت و کیفیت هستید روی لینک آن کلیک نمایید.

یک استاکر با کیفیت و در عین حال ارزان می تواند سال ها برای شما کار بکند بدون آنکه نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد و در کار جابه جایی به شما کمک نماید.

شرایط اقتصادی حال حاضر این ضرورت را ایجاب می کند که بهترین انتخاب را برای انواع استاکر داشته باشید.

اگر کسی از ما بپرسد استاکر قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

استاکر با کیفیت را از کجا بخریم؟

بهترین قیمت برای استاکر چقدر است؟

ما پیشنهاد می کنیم به صفحه استاکر سر بزند.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:28 بازدید : 24 نویسنده : seobartar.com

 

بالابر هیدرولیکی قیمت مناسب از کجا بخریم؟


بالابر هیدرولیکی یک وسیله بسیار کاربردی و مهم در صنعت به ویژه برای جابه جایی کالا و ماشین آلات سنگین به حساب می رود. این وسیله باید با نهایت دقت و بالاترین کیفیت ساخته شود.

ممکن است این وسیله در جابه جایی خودرو (جک) ، جابه جایی افراد و ویلچر ، در صنایع ساختمان سازی ، فروشگاه ها و... استفاده شود. پس عملکرد صحیح آن بسیار مهم است.

در صورت یک اشتباه کوچک ممکن است خسارات جبران ناپذیری به بار بیاید.

همچنین در شرایط کنونی هزینه بالابر هیدرولیکی بسیار مهم بوده و باید در انتخاب شرکت سازنده یا فروشنده آن دقت نمود.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:24 بازدید : 30 نویسنده : seobartar.com

 

قیمت نفربر هیدرولیکی چقدر است؟


نفربر هیدرولیکی یکی از وسایل بسیار ضروری است که کاربرهای فراوانی دارد. همان طور که از اسمش پیدا است از آن برای جابه جایی افراد استفاده می شود.

یکی موارد بسیار پرکاربرد آن استفاده از نفربر در ساختمان سازی است.

همچنین برای جابه جایی افراد مسن و یا معلول بین طبقات و استفاده در برخی خانه های دوبلکس و ویلایی برای راحتی در جابه جایی.

برای خرید نفربر اولین سوالی که پیش می آید قیمت نفربر است.

هزینه نفربر هیدرولیکی با توجه به انواع کاربرده ها متفاوت است. همچنین می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود نفربر مورد نیاز خود را سفارش دهید.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:23 بازدید : 210 نویسنده : seobartar.com

 

خرید بالابر را از کجا انجام دهیم؟

برای خرید بالابر از مشاوره یک فروشنده و یا شرکت منصف برخوردار شوید.

خوب این سوال برای بسیاری از افراد که در صنعت و تجارت هستن پیش می آید که بالابر را از کجا بخریم؟

خرید بالابر خوب فاکتورهای مختلفی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

1-داشتن کیفیت بالا و قابل اعتماد برای بالابر و استاکر

2-قیمت مناسب و معقول که در شرایط اقتصادی فعلی کشور برای تمامی افراد بسیار مهم است

3-یک خرید آگاهانه با دید باز

خرید بالابر باید به گونه ای باشد که با خیالت راحت از قیمت و کیفیت بتوانید تا مدت های طولانی از این محصولات استفاده کنید.

می توانید برای این کار از تجربه کسانی که قبلا بالابر خریداری کرده اند صحبن نمایید.

ما پس از تحقیق فراوان به شرکت آپاربالابررسیدیم.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:16 بازدید : 29 نویسنده : seobartar.com

 

از کجا ویلچر بر بخریم؟ 

بالابر ویلچر یا همان ویلچر بر یکی از اقلام ضروری برای معلولین و افرادی است که از ویلچر و صندلی چرخدار به طور کلی استفاده می کنند.

این وسیله به جابه جایی راحت این افراد با ویلچر کمک می کند. این بالابر خاص در مکان ها و موقعیت های خاص و متفاوت کاربرد دارد و می تواند نیاز افراد استفاده کننده از ویلچر را برای بالا رفتن ، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و... برطرف نمایید.

همانطور که گفتیم این وسیله انواع مخلفی دارد برای خرید یک ویلچربر قیمت مناسب و با کیفیت بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید از مشاوره فروشندگان آن استفاده نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد ما برای منصفانه ترین قیمت و قابل اعتماد ترین مرکز فروش برای عزیزان آپار بالابر است که شماره آن را در زیر درج می نماییم تا شما هم اگر احتیاج دارید از آن استفاده کنید.

 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:14 بازدید : 28 نویسنده : seobartar.com

 

قیمت بالابر چقدر است؟

این قیمت ها معمولا برای انواع بالابر و نفربر متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بالابر خودروبر یک قیمتی دارد و بشکه گیر قیمتی متفاوت دارد. باید توجه کنید که ایمنی این وسایل بسیار مهم است و نباید از کیفیت آن غافل شوید زیرا می تواند خساراتی جبران ناپذیر به بار بیاورد.

قیمت بالابر در شرایط اقتصادی کنونی متغیر است ولی در همین شرایط نیز نی توان با اندکی جستجو یک قیمت عالی و مناسب برای هرکدام از انواع بالابر و نفربر پیدا کرد به طوری که کیفیت این محصولات نیز بالا باشد.

بالابر یک وسیله بسیار حساس در کارها می باشد که نباید از کنار کیفیت آن به سادگی گذشت و باید برای انتخاب هرکدام از بالابر ها وسواس به خرج داد.

همچنین هزینه بالابر و تعرفه آن نیز باید منصفانه باشد تا اشخاص و صاحبان کسب و کار مثل فروشگاه داران ، ساختمان سازان و... متحمل پرداخت هزینه های بالا نشوند.

چه چیزی بهتر از یک بالابر ارزان و باکیفیت؟

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:10 بازدید : 26 نویسنده : seobartar.com

 

فروش بالابر با بهترین قیمت

فروش بالابر : بالابر وسیله ای است که برای جابه جایی انسان، بار و همچنین به منظور دسترسی به نقاط غیر قابل دسترس و در ارتفاع زیاد، مورد استفاده قرار می گیرد؛ آپاربالابر، عرضه کننده با کیفیت ترین و ارزان ترین وسیله ها از مانند لیفتراک، استاکر، جک پالت و … با کیفیت ترین و ایمن ترین بالابرها را نیز، در تنوع بسیار زیاد، به مشتریان گرامی عرضه می کند.

از این ماشین ها در مکان هایی مثل ساختمان های نیمه کاره، مغازه ها، رستوران ها، انبارها و … و به طور کلی در جاهایی که با کمبود فضا مواجه هستیم، استفاده می شود.

همچنین از آن ها برای انجام کارهایی مثل رنگ آمیزی و انجام تزئینات در ارتفاعات، نصب وسیله، انجام امور تاسیساتی در جاهایی که امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این وسیله ها دارای مکانیزم های خاصی، برای ایجاد توانایی در بالابردن اجسام و افراد توسط آن ها، هستند و لازم به ذکر است که بالابرها دارای تفاوت های بنیادی با لیفتراک ها، جرثقیل ها و همچنین بالا کشنده ها می باشند.

گاهی اوقات به اشتباه، بالاکشنده هایی که در کارهای ساختمان سازی از آن ها برای جا به جایی مصالح بین طبقات مختلف استفاده می شود، به عنوان بالابر خطاب می شوند در صورتی که این دو کاملا با هم متفاوت هستند.

بالابرها با توجه به نوع سیستم به کار رفته در آن ها، کاربردشان و … در دسته های مختلفی قرار می گیرند که در ادامه این مطلب به بررسی و توضیح درباره هر کدام از این طبقه بندی ها می پردازیم.

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با انواع مختلف این ماشین ها، کاربردهای مختلف آن ها و سیستم های متفاوتشان، آشنا شوید.

انواع بالابرها در یک دسته بندی کلی کدام اند؟

این وسیله ها را بر اساس نوع کاربردشان، سیستم به کار رفته در تولید آن ها و همچنین با توجه به ارتفاعی که در آن کار می کنند، در دسته های مختلفی قرار می دهند.

از لحاظ دسته بندی کلی، بالابرها را به دو دسته ثابت و سیار، تقسیم بندی می کنند که در ادامه به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:09 بازدید : 32 نویسنده : seobartar.com

 

بالابر چیست و چه کاربردی دارد؟

در عصری زندگی می کنیم که سرعت ، کیفیت و دقت انجام کارها بسیار اهمیت دارد. ابزارهای مختلفی مثل بالابر و انواع استاکر از جمله این وسایل کاربردی هستند. به کمک این وسایل می توانیم وسایل سنگین را به راحتی جابه جا نماییم. در کارخانه ها و فروشگاه های بزرگ وسایل زیادی برای جابه جایی و انتقال وجود دارد. اگر قرار باشد به وسیله انسان ها و نیروی کار آن محیط انجام شود ممکن است مدت ها به طول انجامد ، خرابی و آسیب در اثر افتادن و ضربه خوردن به کالاها وارد شود و آسیب های فراوانی برای بدن افراد دارد.

پس خرید ابزار مناسب هرکاری از واجبات آن کار است. قیمت بالابر فروشگاهی و قیمت استاکر نیز باید با توجه به بودجه و شرایط کاری خود انتخاب کنید.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 13:01 بازدید : 27 نویسنده : seobartar.com

 

تفاوت ایمپلنت ثابت و متحرک از دیدگاهی متفاوت:

تفاوت ایمپلنت ثابت و متحرک :تنها عیب درمان ایمپلنت دندان ثابت ، هزینه و پیچیدگی بیشتری است که نسبت به درمان ایمپلنت متحرک دارد . در موارد ساده یا کمی مشکل، بسته به وضعیت استخوان فک، معمولا برای کار گذاشتن ایمپلنت در استخوان فک به یک تا ۲ جلسه جراحی نیاز است، اما در مواردی که نیاز به بازسازی استخوان یا لثه است، این جلسات ممکن است تا چهار جلسه افزایش یابد.

فردی که کاشت ایمپلنت انجام می‌دهد باید از دندان کاشته شده مانند دندان های طبیعی خود ، بسیار مراقبت کند و هر 6 ماه یکبار برای انجام معاینات به پزشک خود مراجعه کند تا از پوسیدگی های احتمالی و تجمع میکروب‌ها در محل کاشت ایمپلنت جلوگیری به عمل آید.

تفاوت ایمپلنت ثابت و متحرک از دیدگاهی متفاوت

دکتر آقاجری جراح لثه و متخصص ایمپلنت دندان 

 

نظرات (1) تاریخ : یکشنبه 22 دی 1398 زمان : 12:42 بازدید : 109 نویسنده : seobartar.com

درباره دبی و تور دبی

 تور دبی :دبی پایتخت تجاری امارات است که در گذشته به شهر صید ماهی و تجارت مروارید معروف بوده و در حال حاضر دبی امارات ،قطب گردشگری و تجارت در امارات محسوب می شود. امروزه افراد بسیاری از سراسر جهان پیگیر قیمت تور دبی هستند و بیشتر انها با تور ارزان دبی به این شهر رویایی  که آن را پایتخت تجاری امارات می نامند، سفر میکنند .

شهر دبی در گذر زمان تغییرات بسیاری داشته ولی باید گفت که شکوفایی دبی تنها در سال های اخیر از صفر به 100 زسیده است .شهر دبی به قدری در جهان معروف است که برای بسیاری از افراد سوال می شود که ، آیا دبی کشور است؟

هر ساله تعداد زیادی از مردم ایران برای بازدید از این شهر در تور های دبی شرکت می کنند .  علاوه بر گردشگری افرادی زیادی زندگی در دبی را انتخاب می کنند . با داشتن تابعیت دبی از دادن مالیات معاف خواهید شد . علت نزدیکی دبی به ایران ، قیمت تور دبی برای ما ارزان تر است . ایرانیان زیادی هر ساله برای تفریح  تجارت و .. اقدام به اخذ ویزای دبی می نمایند . اگر تاکنون به دبی سفر نکردید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در ادامه جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم.

یکی دیگر از شهرهای مهم امارات ابوظبی است کهدر جنوب دبی قرار دارد . دبی تا ابوطبی به وسیله خیابان شیخ زاید به هم وصل شده است .

خرید در دبی

خرید در دبی یکی از مهمترین برنامه های هر توریست می باشد . ممکن است با دیدن آن همه فروشگاه و مراکز خرید بزرگ از خود بپرسید : در دبی از کجا خرید کنم؟ ولی جای نگرانی نیست خرید خود را می توانید از مکان هایی مانند مراکز خرید ، بازار ها و فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید . در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 دبی مال 

دبی مال یکی از بهترین مکان ها برای انجام خرید و همچنین تفریح می باشد . این مرکز علاوه بر فروشگاه های متعدد از برند های معروف دنیا، تفریحات بسیاری مثل پیست اسکی ، باغ وحش ، سینما ، آکواریوم ، زمین یخی و … را هم در خود جا داده است .در این مکان دیگر لازم نیست که فکر کنید چه چیزی باید بخرید؟ دنیایی از محصولات در جلوی چشم شماست و فرصت خرید ان را دارید .

دبی مال

دبی مال

بازار های دبی

یکی دیگر از راه های خرید در دبی رفتن به بازار دبی می باشد . این بازارها بسیار مفرح بوده و اکثر افراد با خانواده به این بازار می آیند .

برای مثال تعدادی از این بازار های دبی  را در زیر بیان می کنیم.

    • بازار خرچنگ
    • بازار طلوع آفتاب
    • بازار کشاورز تراس

تفریحات دبی

شا ید از خود بپرسید چرا تور به دبی به این اندازه طرفدار دارد  . شهر دبی گرچه دارای آب و هوای  گرم و خشک است ولی امکانات تفریحی و رفاحی که در این شهر گرد آوری شده به گونه ای است که شما فراموش میکنید که در یک شهر کویری هستید . تفریحات دبی از سافاری و شتر سواری در بیابان گرفته تا آکواریوم و پیست اسکی همه و همه در این شهر وجود دارد .برخی از مکان های تفریحی را در ادامه بررسی می کنیم .

پارک های آبی دبی

والید وادی

والید وادیپارک های آبی هر همه کشورها توریست های زیادی را به خود جلب می کنند . پارک های آبی دبی دارای امکانات فراوانی بوده و یکی از جاذبه های گردشگری تلقی می شوند .برخی از مهمترین پارک های آبی دبی به شرخ زیر است.

  • پارک آبی اسپلش ان پارتی
  • پارک آبی وایلد وادی در دبی
  • پارک آبی آتلانتیس دبی
  • پارک آبی واندر لند دبی
  • پارک آبی آیس لند دبی

دیسکو های دبی

 

دیسکو

دیسکوهای شبانه دبی بسیاری از افراد را به این شهر می کشاند . در این دیسکو ها انواع مشروبات و نوشیدنی ها سرو می شود . اگر دنبال جایی پر از هیجان و رقص و آواز هستید حتما به این کلاب ها سر بزنید.  دبی در شب بسیار زیباست و شهر شب زنده دارهاست .نام تعدادی از آنها را در زیر بیان می کنیم.

  • دیسکو  WHITE دبی
  • کلاب شبانه  Cirque Le Soir
  • دیسکو Billionaire Mansion 
  • کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

گشت و گذار در پارک های دبی

پارک های دبی

کشور دبی برخلاف آب و هوای خشکی که دارد و البته با صرف هزینه بسیار پارک های متعددی را برای مردم ساخته است و توریست ها هم از این پارک ها نهایت استفاده را می کنند . برخی از پارک های دبی را در زیر نام می بریم .

  • پارک ساحلی المزار
  • پارک خور دبی
  • پارک و دریاچه عشق
  • جی ال تی پارک در دبی
  • پارک رابیل دبی پارک

عکاسی در مکان های زیبای دبی

قطعا عکاسی در مسافرت ها و در کنار جاذبه های گردشگری یکی از کارهای همیشگی توریست ها می باشد. عکس از دبی نیز از این امر مستثنی نیست . در دبی برخی از باغ ها و پارک ها به قدری زیبا طراحی شده اند که هر کسی آرزوی عکس گرفتن در آنجارا دارد .

اگر دبی در نوروز را تجربه کرده باشید علاوه بر مکان های مشهور آن  قطعا از باغ میراکل بازدید کرده اید و یا پارک زعبیل که هر کدام دارای زیبایی های چشم نوازی هستند که می توانید دیدنی ترین عکس های دبی را در آن تهیه نمایید .

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 12 خرداد 1398 زمان : 16:25 بازدید : 81 نویسنده : seobartar.com

خرید در روسیه

برای خرید در روسیه ، هنگامی که در تور روسیه شرکت کردید  نیازمند  یک راهنمای خرید در روسیه می باشید تا با مطالعه آن بتوانید یک خرید رویایی از بهترین مراکز خرید روسیه را داشته باشید .

فیکس تراولز که ارائه دهنده تورهای روسیه می باشد ، برای آشنایی مسافران با خرید در روسیه ، مطالبی را جهت راهنمای در سایت ارائه می دهد .

اگر تا به حال به بزرگترین کشور جهان سفر نکرده اید ما به شما زیباترین مناطق کشور روسیه را معرفی میکنیم !

ویدئو تور روسیه

دریاچه بایکال

دریاچه ببایکال  زیبا ترین، قدیمی ترین و پاک ترین دریاچه در جهان است. 1642 متر است و همچنین دارای بیش از 1700 گونه مختلف گیاهان و حیوانات است که دو سوم آنها در هیچ جای دیگر یافت نمی شود. این دریاچه 25 میلیون ساله است و از سال 1996 تحت یونسکو قرار گرفته است.

دریاچه بایکال

کاخ ماربل در روسیه

کاخ مرمر یا همان کاخ ماربل در شهر سنپترزبورگ روسیه و در کنار رود نِوا قرار دارد . این کاخ را می توان یکی از بهترین آثار معمار برجسته ، انتونیو رینالدی دانست . شایان ذکر است در ساخت این بنای تاریخی، که در سال 1768 آغاز شد مجموعه ای از بهترین مجسمه سازان و معماران و اساتید روسی و خارجی بکار گرفته شدند تا به تزئین طراحی داخلی و بیرونی کاخ بپردازند .

کاخ ماربل در روسیه کاخ ماربل در روسیه

جنگل تایگا روسیه

تایگا عمدتا  از درختان کاج، تپه و برکه است که برف در تمام طول سال پوشیده شده از برف است.

آتشفشانهای Kamchatka

بله، روسیه آتشفشان دارد و برخی از آنها فعال هستند. کمربند آتشفشانی بزرگ در شبه جزیره کامچاتکا دارای 160 آتشفشان است و 29 مورد هنوز هم بسیار فعال  هستند. البته  آتشفشان Kamchatka،به عنوان یکی از زیبا ترین آتشفشان ها در جهان شناخته شده است.

قفقاز غربی

قفقاز تنها کوه منطقه اروپا است که به شدت تحت تأثیر دستکاری های انسان قرار نگرفته است. در واقع، به سختی کسی آنجا زندگی می کند، به همین دلیل است که قفقاز متفاوت و زیباست .

مطالبی که دیگران دوست دارند

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 12 خرداد 1398 زمان : 16:19 بازدید : 67 نویسنده : seobartar.com

 تور استانبول شناخت شهر استانبول و سوالات گوناگون؟

 

 

 تور استانبول :استانبول یا اسلامبول ، کدام واژه درست است ؟

 

 

حال برایتان توضیح می دهم که کدام واژه مناسب است و چرا ؟

 

 

قبل از ورود اسلام به ترکیه و شهر استانبول نام این شهر قسطنطنیه یا کنستانتین بود .

 

 

چون این شهر توسط امپراطوری روم اداره می شد و جزو قلمرو امپراطوری روم بود.

 

 

با گذشت چندین سال و در جنگهایی که بین دولت عثمانی که دولت حاکم در آسیای صغیر یعنی ترکیه بود و امپراطوری روم دولت عثمانی توانست امپراطوری روم را شکست داده و خود صاحب این شهر مهم شود.

 

 

پس از این اتفاق مهم به علت فتح این شهر توسط دولت عثمانی نام این شهر را از قسطنطنیه به اسلامبول تغییر داد.

مسجد سلطان عثمانی نیز در شهر استانبول بنا شده است.

 

 

بوول در واژه ترکی یعنی پیداکن

 

 

اسلامبول یعنی پیدا شده توسط اسلام یا فتح شده توسط اسلام

 

 

چون در زمانهای قدیم نامها زیاد تغییر می کرد و با مهاجرت بسیاری از مردم از سرتاسر ترکیه به استانبول بعلت اهمیت اقتصادی و سیاسی نام این شهر رفته رفته به استانبول تغییر پیدا کرد .

 

 

پس در جواب سوال می توان گفت که هم استانبول واژه درستی می باشد و هم اسلامبول

 

 

ولی به علت روزمره بودن و جمعیت زیاد این شهر واژه اسلامبول منسوخ شد و جای خود را به استانبول داد.

 

 

و امروزه دیگر استانبول بر سر زبانهاست.

 

 

 

 

در تصویر بالا نقشه کشور ترکیه و موقعیت قرار گیری شهر استانبول را مشاهده می کنید.

<

استانبول جواهر ترکیه یا جواهر جهان؟

 

 

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود

 

 

همه فکر می کنند استانبول فقط مقصد گردشگری است، استانبول جواهر گردشگری جهان می باشد.

گردشگری در استانبول از مهمترین دلایل سفر به استانبول است. یکی از برجسته‌ترین موسسات آموزشی در ترکیه دانشگاه فنی و بین المللی استانبول است . این دانشگاه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه حاجت تپه نیز یکی از دانشگاه‌های رتبه اول ترکیه  با مدارس پزشکی است.

 

 

آن زمان که شب هنگام وارد حریم هوایی کشور ترکیه شدید و پس از آن بر فراز شهر استانبول قرار گرفتید اگر از پنجره به پایین نگاه کنید استانبول را میبینید که مانند زمرد می درخشد.

 

 

خبری که در راس خبرهای جهان قرار گرفت خبر افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در استانبول ترکیه بود که به تیتر یک روزنامه ها و خبرگزاریهای مشهور دنیا مبدل شد.

 

 

یکی از این خبرگزاریها خبرگزاری معروف یورونیوز (euronews) بود .

 

 

این کانال و خبرگزاری بطور کامل این اتفاق را تحت پوشش قرار داد.

و اما فرودگاه جدید استانبول:

 

 

فرودگاه جدید استانبول همزمان با پنجاهمین سالگرد جمهوری ترکیه در 7 آبان 97 توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شد.

 

 

این فرودگاه دارای 6 باند پرواز و 3 پایانه میباشد و به شاه راه اتصال اروپا و آسیا و آفریقای شمالی مبدل خواهد شد.

 

 

فرودگاه جدید استانبول برای سرویس دهی به 200 میلیون مسافر در سال ، از فناوری پیشرفته در فرآیند کنترل پاسپورت مسافران، استفاده میکند .

 

 

ترکیه و تمام شهر های آن از پرطرفدارترین مناطق توریستی دنیا به حساب  می آیند این محبوبیت نه فقط به خاطر مکان های دیدنی ترکیه و استانبول است بلکه غذاهای متنوع و بسیار لذیذ (10 تا از بهترین خوراکی ها در استانبول)، مکان ها و بازارهای خرید جذاب و مردمان دوست داشتنی و مهمان نواز ترکیه بر محبوبیت و جذابیت آن افزوده است . بهترین کافه ها در استانبول به آسانی در دسترس شما هستند . بهترین کافه های روباز در استانبول هستند. شاید خواندن مقاله استانبول کجا بمانیم بتواند به شما کمک شایانی کند.

مطالبی که دیگران دوست دارند

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 12 خرداد 1398 زمان : 16:15 بازدید : 68 نویسنده : seobartar.com

 

بازار بین المللی آنلاین که در آن شما بهترین مارک ماشین آلات ساخت و ساز به عنوان کارترپیلر و ولوو  Machineryparkوجود دارد، برای خرید ماشین الات ساختمانی بیشتربدانید، شما می توانید برای هر نوع ماشین آلات ساخت و ساز برای فروش در انواع ماشین آلات سنگین و .. ، مورد استفاده را پیدا کنید

برای مطالعه بیشتر:  به سایت  تنها پولاد مراجعه کنید

جک سقفی

بیشتر جک های سقفی به زاویه ها بستگی دارند از آنجا که زاویه های مختلف سقف وجود دارد، استفاده از یک جک سقفی با توجه به زاویه یا زمین، از سقف مهم است، سقف استاندارد حدود 12/3 تا 12/6 اینچ است،البته، خانه های قدیم وجود دارد که دارای درجه برجسته ای در حدود 8/12 و بالاتر هستند ، باز هم، مهم است بدانیم که زمین از سقف ما برای شناختن نوع جک سقف استفاده شده است. در واقع، این جک های مختلف درجه است

داربست مدولار

نصب داربست های مدولار راحت تر است، زمانی که شکل صورت ساختمان بسیار پیچیده است (به عنوان مثال نماد شش ضلعی) و ساخت داربست های نمایشی استاندارد مشکل است ، در این موارد، داربست مدولار جایگزین بهتر است زیرا می توان آن را به هر شکل تنظیم کرد و می توان آن را نیز در داخل ساختار نمایشی نصب کرد سیستم داربست مدولار متشکل از قطعات تک تک است که می تواند انعطاف پذیر با یکدیگر ترکیب شده است همچنین دارای مزایای خاصی برای ذخیره سازی و حمل و نقل است، می توان آن را به راحتی جمع بندی کرد

 

ماشین آلات ساختمانی

در ساخت بناهای مختلف ، ساختمان مانند: سرجک ..،پل ،راه و کلیه امور عمرانی،ماشین آلاتی چون قیچی،برش میلگرد،دستگاه خم کن،دستگاه خاموت زن،دستگاه بتونیر،دستگاه ویبراتورو .... مورد استفاده قرار می گیرند

کاربرد هایی که داربست مدولار ارئه می دهد

  • مفاصل مدولار
  • داربست های نما
  • برج پله
  • داربست برج
  • داربست متحرک
  • داربست فلات
  • فریم های عبور
  • حمایت از داربست
  • سازه های ویژه مانند مراحل، سیستم عامل و غیره برای رویداده

سرجک یاپیچ تنظیم

در ساختمان های در حال ساخت از ابزارها و تجهیزات گوناگونی استفاده می شود . این تجهیزات برای تسهیل عملیات های ساختمانی به کار می روند ، استفاده قرار می گیرد. سر جکهای قابل رگلاژ بعنوان فیکس کننده پایه های داربست مثلثی و تنظیم ارتفاع کفراژ بندی زیر سقف، جهت قالب بندی به کار گرفته می شود که قرار داده شده به بالا و یا پایین دیوار از موجبر و تنظیم به عنوان به عمق از نفوذ در داخل برای تنظیم و یا امپدانس تطبیق می یابدسرجک های قابل رگلاژ در قسمت بالای لوله داربست های کفراژبندی،داربست های مثلثی و داربست های چکشی جهت تنظیم ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 فروردین 1398 زمان : 11:17 بازدید : 168 نویسنده : seobartar.com

برای بهترین تورهای استانبول به بهترین و قابل اطمینان ترین آژانس مسافرتی در ترکیه خوش آمدید! ما آ فر استانبول را منحصر به فرد تور ترکیه تخصیص داده ایم ،ما بهترین خدمات را ارائه می دهند تا ازاقامت دراین  کشورمان لذت ببرید.

در طول تورهای ویژه توراستانبول ارزان، یکی از راهنماهای تور حرفه ای ما، در اختیارشما قرار خواهد گرفت تا بهترین مکانهای استانبول را به شما نشان دهیم ، مطالعه بیشتر در مشاهده لیست قیمت و جزئیات کامل

 

آیا می توانم زمان خروج تور مشخص کنم؟

البته!ما تور ها را به صورت خصوصی اجرا می کنیم، بنابراین می توانید زمان خروج  را در تور استانبول لحظه آخری سفارشی کنید

آیا به ویزا نیاز دارم؟

اکثر اتباع خارجی از کشورهای غربی برای سفر به ترکیه برای ویزا نیاز ندارند. برخی از کشورها ویزای مورد نیاز را ندارند در حالیکه اکثر افراد دیگر می توانند در پست های مرزی و فرودگاه ها خریداری کنند مجوز های کار و اقامت سخت است. تور استانبول نوروز ۹۸ را با ما تجربه کنید

چیز های شگفت انگیز در بازدید استانبول

با بسیاری از ساختمان ها و موزه های تاریخی قابل توجه (که در روزهای مشخص پذیرای آزاد هستند) فعالیت های زیادی دراستانبول وجود داردکه به کیف پول شما نیازنیاز ندارد راهنمایی های ما را برای چند روز آزاد در شهر بزرگ ترکیه بررسی کنید تور استانبول از تبریز

استانبول مدرن

یکی از مهمترین مراکز استانبول برای هنر معاصر از هنرمندان محلی و بین المللی،یک تجربه ضروری برای هنرمندان هنری است. این نیز مفید است بدانید که پذیرش آزاد است هر پنجشنبه، بنابراین شما می توانید تمام روز نگاهی به هنر زیبا بدون پرداخت هزینه ای دیدن کنید

موزه نقاشی و مجسمه سازی

یکی از اولین موزه هنرهای زیبا در ترکیه، موزه نقاشی و مجسمه سازی توسط آتاتورک در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد، این موزه روزانه Bedri  و نمایشگاه آثار۱۹ و۲۰  هنرمند ترک قرن مانند عثمان حمدی بیگ ورحمی را دارد ، واز ۱۰ صبح تا ۴:۳۰ بعد ظهر باز می باشد ، (بجز روز های یکشنبه و دوشنبه )رایگان است.

balat تور

یکی از محله های رنگارنگ و تاریخی استانبول است، شما می توانید تمام روز را با گشت و گذار در اطراف بالات بدون پرداخت هزینه ای؛ نگاهی به ساختمان کالج ارتفاعات یونانی فانار یک شمع را در کلیسای سنت جورج روشن کنید کلیسای بلغاری سنت استفان زیبا توسط حوضه را ببینید و همچنین بسیاری از خانه های زیبای بالات که متعلق به بورژوازی، از خانواده یونانی ارتدکس بودند راببینید.

Surp Krikor Lusavorich کلیسای

یکی از مهمترین و قدیمی ترین سایت های مرتبط با جامعه ارامنه است که در Surp Krikor Lusavorich کلیسای در سال ۱۳۶۰ ساخته شد. پس از دو آتش سوزی، کلیسا به ترتیب در سال های ۱۷۳۳ و ۱۷۹۹ دوباره بازسازی و شده است در کنار کلیسای یک دبیرستان اقلیت ارمنه وجود دارد که در سال ۱۸۸۶ با حمایت GETRONAGAN اسقف اعظم نرسس وردبتیان باز شد مدرسه همچنان در حال فعالیت است، بیشتر در ترکیه ترکی می کند، اما در حال حاضر با زبان های ارمنی و ادبیات تدریس می شود.

مطالبی که دیگران دوست دارند

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 20 فروردین 1398 زمان : 16:02 بازدید : 101 نویسنده : seobartar.com

 

تورهای دبی نیز به دلیل حجم زیادی از سفرهای روزانه مورد نیاز برای اقوام مختلف مهمانانی که به شهر می آیند متفاوت هستند.رزرو تور دبی از اصفهان
علاوه بر گشت و گذار هدایت شده، چیزهای زیادی در دبی وجود دارد
 قیمت تور دبی

به عنوان مثال، سفرهای ماهیگیری دریایی عمیق، کروز قایق، سفری بیابانی و سفرهای شام

دامنه وسیعی از تورها به وسیله طیف گسترده ای از مناظر طبیعی که امارات متحده عربی پوشش می دهد، عبارتند از: کویر، دریا و کوه ها - این امر باعث می شود ظرف صبح به ماهیگیری بروید و شب را به بیابان بروید.باکلیک کردن در مشاهده لیست قیمت وجزئیات کامل  بیشتر بدانید

گشت دبی

تورهای دبی ازجمله تور دبی از شیراز نیز به دلیل حجم زیادی از سفرهای روزانه مورد نیاز برای اقوام مختلف مهمانانی که به شهر می آیند متفاوت هستند. قیمت مناسب تور دبی ارزان ولحظه اخری

تاریخ دبی بسیار غیر متعارف است و خود شهر را در هر جنبه ای ارتدوکس نیست و در نتیجه راهنمای راهنمای قابل شناخت می تواند اطلاعات فراوانی را فراهم کند که شما به سادگی نمی توانید از طریق مشاهده یا رومینگ در اختیار داشته باشید.

ترکیبی منحصر به فرد از آرزوهای بصری و زمینه تاریخی، فرصت زیادی را برای تورهای جالب هدایت می کند که می تواند بر تاریخ، ساختار سیاسی و اجتماعی و همچنین محیط کسب و کار مدرن بیفزایند.

به طور کلی، سفرهای رایج ترین شهر تور دبی و شهر ابوظبی است که برای هر بازدیدکننده ای به این کشور بسیار جالب است. تور دبی از مشهد برای شماعزیزان گرامی قرار داده شده است

همه چیز را از تاریخ منطقه تا فرهنگ، غذا، سرگرمی و گشت و گذار پوشش می دهد تورهای محلی دبی و  تور دبی ازبندر عباس خانواده ها و مسافران انفرادی هم مناسب است واقعا ازهمه چیز لذت می برید  

 سفرتو با فیکس تراولز فیکس کن 

بهترین زمان بازدید ازدبی


آب و هوای دبی در هوای خشک و باد خنک استاگر شما در حال برنامه ریزی برای سفر دبی هستید، بهتر است از ماه های خشک و گرم تر از آوریل تا سپتامبر اجتناب کنیدبهترین زمان برای بازدید از دبی در طول ماه های زمستان ماه نوامبر تا مارس است، زمانی که آسمان بالا آبی روشن و ساحل زیر آب و هوای فوق العاده ورزشی استاگر دوست دارید که از طریق جمعیت دیدن کنید و از آن استفاده کنید، میتوانید از بهترین مکانها برای دیدار از دبی بدون نیاز به مراقبت در جهان لذت ببریددوستداران خورشید و دوستداران ساحل می توانند از قسمت آفتابی زمستان دبی لذت ببرند.

این که آیا شما تصمیم می گیرید که روی شن، بتونه یا آب بمانید، هر روزی که قرار است در سفر دبی شما باشد، لذت بخش است، چند بار بارانی از ژانویه تا ماه مارس، در طول موزون اینجا در دبی انتظار می رود از ماه آوریل تا اکتبر، شما می توانید از از زمان به زمان رول می کند به سادگی از طیف وسیعی از بسته های MakeMyTrip جمعیت فرار کنید و همچنین اتاق هتل را راحت پیدا کنید هتل ها در این ماه نسبتا ارزان خواهد بود نسبت به فصل توریستی کتاب از بسته های بهترین و ارزان دبی که گشت و گذار دبی برای بسته های تور دبی استفاده کنید

 

مطالبی که دیگران دوست دارند

نظرات (0) تاریخ : شنبه 17 فروردین 1398 زمان : 18:14 بازدید : 226 نویسنده : seobartar.com

 مفهوم مزایده و مناقصه

اگر بخواهیم معنا و مفهوم لغوی کلمه ی مناقصه را توضیح دهیم گفته می شود که مناقصه به معنای کم کردن و یا در مفهوم واضح تر به معنای کم کردن قیمت یک چیز خاص می باشد و در انگلیسی با نام Tender و یا Bidding شناخته می شود.

در واقع مناقصهیک رقابت است که در آن طرفین اسناد  مناقصات  را مورد برسی قرار می دهند و قیمتی را بر اساس برسی ها اعلام می نمایند.طی این عملیات شرکتی که کمترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مناقصه است و تعهداتی که در موضوع معامله اعلام شده به آن واگذار می شود.

مناقصه گر کیست؟ مناقصه  گر نیز فردی است که اسناد مناقصه را دریافت می کد و پس از تحقیق و مطالعه مبلغ مورد نظر را پیشنهاد می دهد.مناقصه گذار نیز آن مرکز و یا ارگانی است که وظیفه ی برگزاری مناقصه را بر عهده دارند.این مراکز می تواند مراکزی مانند وزارتخانه ها و موسسات دولتی و یا غیر دولتی و قوای سه گانه و... باشد.

 

معمولا تمامی مراحل انجام مناقصه در یک سند زمانبندی می شود و برای انجام هر کدام از این مرحله ها مهلتی تعیین می شود که به این سند برنامه ی زمانبندی مناقصه می گویند.

همانطور که گفته شد در مناقصه اسنادی وجود دارد که معمولا برای تعیین مبلغ مورد نظر این اسناد مورد برسی قرار گرفته می شود اما این استاد شامل چه قسمت هایی می باشد؟

·         اولین قسمت شامل یک دعوت نامه است که شرکت مذکوررا به شرکت در مناقصه دعوت می نماید.در واقع این دعوت نامه شامل مدارک و تعهدات و همچنین سریرگهایی برای ضمانت است که شرکت برگزار کننده ی مناقصه آن را متذکر شده است.

·         برگه ی پیشنهادی برای مناقصه که یک مدرک است که از طرف مناقصه گر تکمیل می شود و در آن مناقصه گر یک پیشنهاد برای کارها می دهد و آن را امضاء می کند.

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می شود شرکت های بزرگ و کوچک دولتی ویا خصوصی برای شرکت در یک مزایده ترغیب شوند مزایایی که است که شرکت در این مناقصات برای آن ها دارد.

مزایده چیست؟

مزایده نیز یک نوع معامله است که در آن فروشنده مبلغی که برای فروش کالای خود در نظر گرفته است را اعلام می نماید و بعد از آن خریداران دیگری که در مزایده حضور دارند اگر تمایل داشته باشند مبلغی بیشتر از مبلغ اعلام شده اعلام می کنند و در نهایت فردی که بیشترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مزایده اعلام می شود.

اگر آن کالا و یا ملک و یا جنسی مطابق با نظر دادگستری و برای اجرای احکام به مزایده گذاشته شده باشد ابتدا توسط دادگستری به عنوان قیمت پایه قیمت گذاری می شود و خریداران می توانند برای در اختیار گرفتن آن مورد مبالغ پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

اگر در مرحله ی اول برگزاری مزایده محصول به فروش نرسد برای بار دوم و سوم نیز تکرار می گردد و یا در صورت لزوم و با دستور دادگستری جنس دیگری از آن فرد توقیف می شود و مورد مزایده قرار می گیرد.

تفاوت مناقصه ها و مزایده ها؟؟همانگونه که گفتیم مناقصه به معنای کم کردن قیمت چیزی است و مزایده نقطه ی مقابل این مفهوم می باشد زیرا در انجام مناقصات شرکتی که کمترین مبلغ را پیشنهاد بدهد برنده ی مناقصه می شود.

جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری مناقصات و مزایدات در کشور را می توانید در سایت آریا تندر برترین سایت مناقصه  بیابید.

 

 

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 زمان : 9:42 بازدید : 218 نویسنده : seobartar.com

نرم افزار مالی و  حسابداری با مکانیزم جدید برای بهبود عملیات مالی و اداری

حتما می دانید که امروزه با توجه به گسترش فعالیت های کسب و کار و همچنین با توجه به اینکه شرکت ها به تدریج فعالیت های خود را گسترش داده اند نیاز افراد به استفاده از نرم افزارهایی که از طریق آن انجام انواع فعتالیت های مالی و اداری افزایش یافت.

با گذر زمان نرم افزارهایی وارد بازار شدند که این نرم افزارها این امکان را برای کارمندان و کارکنان ایجاد می کردند که به راحتی فعالیت های مالی و اداری خود را به انجام رسانند.اما این نرم افزارها نیز با گذر زمان قدیمی شدند و فعالیت ها و اسناد جدید مالی و اداری را پشتیبانی نمی کردند.شرکت شایگان سیستم به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده و تنظیم کننده ی انواع نرم افزارهای مالی و اداری با بروزرسانی و همچنین افزودن امکانات بهتر و جدیدتر به نرم افزارهای خود به خصوص نرم افزار مالی به طور مداوم رضایت کامل را برای مشتریان خود به ارمغان می اورد.

شرکت شایگان سیستم با کادر مجربی که در زمینه ی برنامه نویسی نرم افزارهای مختلف دارند همواره در صدد می باشند تا بهترین و با امکانات ترین نرم افزارها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای این شرکت نرم افزار حسابداری می باشد که این نرم افزار دارای مکانیزم جدید برای انجام فعالیت های مالی و حسابداری می باشد.

شرکت شایگان سیستم همواره با ارائه ی بهترین  با کیفیت ترین نرم افزترهای مالی و اداری اعم از نرم افزار مالی و نرم افزار اداری و نرم افزار فروش  همچنین نرم افزار پخش مویرگی و... با شرکت های معتبری همکاری مداوم و رضایت بخش داشته است.

شما عزیزان می توانید نرم افزارهای مناسب برای کشب و کار خود را با مشورت از این شرکت با هزینه های بسیار مناسب تهیه کنید و نرم افزارهای قدیمی خود را کنار بگذارید.

 

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396 زمان : 14:01 بازدید : 328 نویسنده : seobartar.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جاروبرقی تامیما
  • تامیما
  • بهترین هتل های تهران
  • لوازم خانه
  • سرمایشی و گرمایشی
  • صوتی و تصویری
  • لوازم کوچک آشپزخانه
  • لوازم بزرگ آشپزخانه
  • ثبت شرکت دانش بنیان
  • اظهارنامه مالیاتی
  • اظهارنامه مالیاتی
  • اخذ رتبه پیمانکاری
  • خدمات مالی شرکت ها
  • اخذ کارت بازرگانی
  • ثبت برند
  • ارزانترین ثبت برند
  • ثبت اختراع
  • ثبت شرکت
  • پشتیبانی فنی سایت
  • سئو سایت
  • طراحی سایت تهران
  • جراحی لثه
  • لمینت
  • فروش قیر
  • آسفالت
  • ایزوگام شرق
  • ایزوگام اصل دلیجان
  • نصب ایزوگام در تهران
  • قیمت ایزوگام
  • نصب ایزوگام
  • ایزوگام دیوار
  • ایزوگام کار
  • آسفالت بام
  • ایزوگام استخر
  • نصب ایزوگام در کرج
  • استاکر دستی
  • قیرگونی
  • بشکه گیر
  • جک پالت
  • فروش بالابر
  • بالابر
  • استاکر
  • نفربر هیدرولیکی
  • بالابر هیدرولیکی
  • باربر هیدرولیکی
  • خودروبر هیدرولیک
  • بالابر هیدرولیک
  • آیفون تصویری پیک
  • آیفون تصویری تابا
  • آیفون تصویری
  • استاکر دستی
  • باربر هیدرولیکی
  • استاکر برقی
  • بالابر
  • بلوک پوکه ای لیکا
  • بلوک پوکه ای سبک
  • بلوک سبک گازی
  • بلوک سبک سیمانی
  • دکترآقاجری
  • ایمپلنت دندان
  • کولرگازی گری
  • کولرگازی ال جی
  • تور مالزی
  • تور باکو
  • تور آذربایجان
  • تور هند
  • تور چین
  • تور ارمنستان
  • تور اروپا
  • تور آفریقای جنوبی
  • تور سوئیس
  • تور ایتالیا
  • تور قشم
  • تور مشهد
  • تور کیش
  • تور آنکارا
  • تور ترکیه
  • تور بدروم
  • تور کوش آداسی
  • تور سامویی
  • تور بانکوک پاتایا
  • قیمت تور تایلند
  • قیمت تور تایلند
  • تور کوالالاامپور و سنگاپور
  • قیمت تور مالزی
  • قیمت تور روسیه
  • قیمت تور آنتالیا
  • قیمت تور دبی
  • تور تایلند
  • تور روسیه
  • تور انتالیا
  • تور دبی
  • تور استانبول
  • طراحی سایت
  • بهینه سازی سایت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 719
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 2,694
  • بازدید سال : 16,386
  • بازدید کلی : 196,559